Alu kola

RONAL GROUP je spokojen s druhým ročníkem „The Tire Cologne“

RONAL_GROUP-The_Tire_Cologne-2022- (1)

Ve dnech 24. až 26. května 2022 vystavovala společnost RONAL GROUP na veletrhu „The Tire Cologne“ v Kolíně nad Rýnem již podruhé nové produkty svých značek RONAL, SPEEDLINE CORSE a SPEEDLINE TRUCK. Zaměřila se na téma udržitelnosti při nákupu hliníku a výrobě kol.

V letošním roce představila skupina RONAL GROUP své výrobky na přehledném stánku ve třech tematických skupinách: Obytné vozy/karavany, Osobní vozidlo a Nákladní automobily/autobusy.

Společnost představila dvě nová kola pro obytná vozidla, karavany a návěsy, která jsou v současné době velmi oblíbená: CA1 s nosností až 1100 kg pro 15 palců nebo až 1400 kg pro 16 palců a CA2 v rozměrech 6,0×14 palců s nosností až 650 kg se 4-dírkovým připojením. Obě kola budou brzy k dispozici ve Stříbrná a Jetblack barvě. Kromě toho doplnila nabídku kol SPEEDLINE TRUCK v rozměrech 17 až 22 palců pro vozidla na mobilní dovolenou.

V segmentu osobních vozů společnost představila výběr kol s různými novými povrchovými úpravami, které se hodí k letní sezóně, např. RONAL R66 v modré barvě, kultovní design RONAL R10 TURBO v měděné barvě nebo RONAL R67 s barevnými aerodynamickými aplikacemi. RONAL R71 pro vozy SUV se sníženým obsahem CO2 slavil premiéru v matném provedení Jetblack-copper a Orbit grey-mat-čelně kopírováno.

Téma udržitelnosti a snižování emisí CO2 při výrobě kol a používání materiálů je již řadu let nedílnou součástí skupiny RONAL GROUP a bylo ústředním tématem i na stánku. Kromě prvního kola na světě s neutrálními emisemi CO2 RONAL R70-blue, které bylo vystaveno v nové verzi Jetblack-white tail, společnost poskytla informace o různých typech hliníku, které lze použít při výrobě kol – z primárního hliníku s certifikátem ASI na recyklovaný materiál.

Philip Müller, Head of Group Aftermarket, vyvozuje z veletrhu pozitivní závěry: „Druhý ročník „The Tire Cologne“ byl pro nás naprostým úspěchem. Mohli jsme dobře diskutovat se zákazníky, navázat nové cenné kontakty, představit naše výrobky a prezentovat náš pokrok a cíle v oblasti udržitelnosti. Počet návštěvníků v prvních dvou dnech veletrhu nám ukázal, že o veletrhy a akce, kde se lidé mohou osobně setkat, je stále velký zájem.“