Magazín

Continental podporuje Tour de France i v roce 2023. Oficiální vozy jsou vybaveny pneumatikami PremiumContact 6 a EcoContact 6

continental_pp_tour_de_france_2-min

V závodě o žlutý trikot na Tour de France nerozhoduje o vítězství a umístění na stupních vítězů jen výkonnost kol, ale také kvalita jejich pneumatik. Continental je i letos jedním z hlavních sponzorů legendárního závodu. Kromě toho, že značka dodává šestici zúčastněných týmů pneumatiky na kola, vybavila prémiovými pneumatikami také doprovodná vozidla.

Modely PremiumContact 6 a EcoContact 6 nabídnou na veletrhu 2023 další ukázku svých osvědčených vlastností. Obě pneumatiky v sobě spojují komfort, přesné reakce na řízení, výjimečnou bezpečnost a dobré ekologické vlastnosti v jednom balíčku. Díky tomu je možné čelit výzvám podpůrných vozidel překonávajících deštěm zmáčené zatáčky na horských sjezdech ve vysoké rychlosti, stejně jako dlouhým kilometrům na rovných a sluncem prohřátých silnicích až k horským vrcholům nad hranicí stromů.

Všechny pneumatiky pro osobní vozy používané na Tour jsou vybaveny inovativní technologií ContiRe.Tex, kterou společnost Continental poprvé představila v srpnu 2021.

„Značka Continental je jedním z pěti hlavních sponzorů Tour de France, a proto se jí dostává velké mediální pozornosti. To dává našim osobním a cyklistickým pneumatikám příležitost předvést své výjimečné výkonnostní vlastnosti,“ říká Enno Straten, vedoucí strategického plánování, analýz a marketingu společnosti Continental Tires EMEA. „Díky našim technologickým znalostem a ambiciózním ekologickým cílům významně přispíváme k bezpečné a udržitelné Tour de France,“ zdůrazňuje.

Přečtěte si také:   Bridgestone oznamuje investici ve výši až 207 milionů eur do výrobního závodu Burgos

Špičkové týmy používají pneumatiky Continental

Celkem šest týmů – INEOS Grenadiers, Movistar, Bahrain Victorious, Wanty-Gobert-Intermarche, UAE Team Emirates a Groupama-FDJ – startuje na letošní Tour na pláštích Continental Grand Prix 5000 S Tubeless Ready.

Tato špičková závodní pneumatika byla vyvinuta v závodě Continental v německém Korbachu, kde se ručně vyrábí. Pneumatika Grand Prix 5000 S TR je lehčí a rychlejší než její předchůdci a má silnější bočnice, což jí umožňuje stanovit nový standard v bezdušové technologii.

S vášní pro cyklistiku a Tour de France

Pneumatika také dosahuje optimální rovnováhy mezi hmotností a kilometrovým proběhem, rychlostí a komfortem, což z ní činí ideální volbu pro závodění. Poskytuje rychlejší a pohodlnější jízdu se zvýšenou ochranou proti defektu, což jsou klíčové vlastnosti pro podmínky, s nimiž se jezdci a motocykly setkají na Tour de France.

Přečtěte si také:   Nová pneumatika Continental ContiAttack SM 2 nabízí vysoký kilometrový výkon pro silnice i závodní tratě

Pokroky v technologii pneumatik se významně podílejí na stále se zvyšujících průměrných rychlostech zaznamenaných v nejslavnějším cyklistickém etapovém závodě. Z rychlosti 25 km/h v úvodním ročníku přesáhla nyní 41 km/h, přestože profily etap jsou v průběhu let stále náročnější.