Magazín

Společnost Hankook koupila 100% podíl ve společnosti Reifen-Müller, německého distributora pneumatik

hankook

Výrobce pneumatik Hankook dnes zveřejnil své rozhodnutí o převzetí 100% podílu ve společnosti Reifen-Müller, velkého nezávislého a distributora a specializovaného prodejce, působícího v Německu jak v sektoru velkoobchodu, tak i maloobchodu. Akvizice se týká jak distribuční společnosti Reifen-Müller KG, tak i protektorovací společnosti Reifen-Müller GmbH & Co. Runderneuerungswerk KG.

Reifen-Müller je jedním z vedoucích prodejců s pneumatikami v Německu od svého založení v roce 1966. Společnost aktuálně zaměstnává více než 700 spolupracovníků a v Německu provozuje 44 vlastních servisních center, prodávajících pneumatiky ze všech sektorů automobilové dopravy, počínaje osobními vozy, nákladními vozidly a autobusy, až po motocykly a zemědělské stroje. Dosavadní vlastníci a vedoucí pracovníci budou nadále působit ve vedení společnosti.

Díky akvizici společnosti Reifen-Müller si Hankook Tire zajistil vysoce inovativní model prodeje pneumatik v Německu, včetně významných podílů na trhu a tím dosažení přední pozice v konkurenčním žebříčku. Výrobce pneumatik tak investuje do svých prodejních kanálů napříč Evropou a posiluje tak svoji konkurenceschopnost v globálním měřítku.

Kromě toho Hankook Tire přebírá od Reifen-Müller 44 servisních center, které využije jako strategickou základnu pro další rozvoj své spolehlivé prodejní a distribuční sítě. Pomocí této prodejní sítě, prodávající kromě vlastních produktů také další globální značky, se Hankook Tire chystá k dalšímu rozvoji stávajících prodejních míst, silně orientovaných na potřeby zákazníků.

Hlavní strategií Hankook Tire v této souvislosti je realizace výstavby nových výrobních závodů, zřizování výzkumných a vývojářských center, jakož i inovativních prodejních sítí. Výrobce pneumatik tak výrazně posiluje svoji globální pozici na světových trzích, a sice na prvních místech žebříčku. Kromě toho Hankook důsledně usiluje o realizaci své strategie rozvoje a rozšiřování se svými partnery, poskytující synergie v největší možné míře k posilování globální konkurenceschopnosti.