
Přezouvat Bugatti Veyron byla hodně drahá záležitost. Nejen, že pneumatiky nevydržely mnoho kilometrů, ale jejich přezutí bylo velmi náročné a při každé třetí výměně bylo třeba dát i nové disky. To by však v případě nového modelu Chiron mělo odpadnout. Přezutí by se mělo stát prakticky rutinní záležitostí, jako u jiných supersportovních aut.
Přesně to slíbil v rozhovoru pro australský automobilový magazín Martin Grabowski, šéfinženýr automobilky Bugatti. Na rozdíl od Veyronu, který měl speciální kola s velmi agresivní geometrií, má totiž nejnovější Bugatti kola „obyčejná“, která nevyžadují k přezutí speciální nářadí. Zvládne to tak prý i běžný, moderně vybavený pneuservis a nebude tak třeba jezdit do autorizovaného servisu Bugatti. Informoval o tom magazín auto-mania.cz.
Ačkoliv přezutí Bugatti Chiron má být levnější než v případě Veyronu, celkové náklady asi příliš neklesnou. Vlastnit Bugatti je prostě nákladná záležitost.