20200923_Hankook_and_Borussia_Dortmund_kick_off_their_12th_season_partnership

Hankook a fotbalový klub Borussia Dortmund vstupují do 12. roku společného partnerství

Společnost Hankook je od roku 2009 oficiálním partnerem bundesligového klubu Borussia Dortmund, a je tak nejsilnější značkou v lize*. Nyní výrobce prémiových pneumatik své úspěšné partnerství s klubem BVB prodlužuje o další dva roky, čímž vstupuje do své 12. sezóny jako „BVB Champion Partner“. Hankook se velmi dobře zviditelnil díky rozsáhlým klasickým sponzorským právům na stadionu, a tak můžete jeho logo vídat na LED tabulích, mediálních kulisách, středové kruhové plachtě nebo v televizních spotech na obrazovce stadionu. Kromě toho má Hankook v rámci svých sponzorských práv přístup k množství dalších příležitostí, ze kterých budou profitovat spotřebitelé a zákazníci.

Neu-Isenburg, Německo, 25. září 2020 – Prémiový výrobce pneumatik Hankook podepsal sponzorskou smlouvu s BVB již v roce 2009. Nyní partnerskou smlouvu prodlužuje a zůstává tak klubu nadále věrný. V loňském roce toto úspěšné partnerství a sponzorství oslavilo své 10. výročí. Fanoušci, kteří už s nadšením očekávají zahájení nové bundesligové sezóny, budou i v této sezóně svědky přítomnosti značky Hankook v nejoblíbenějším bundesligovém klubu*. Exkluzivní partner osminásobného německého mistra má kromě pneumatik hodně co nabídnout. Milionům fanoušků opět přinese zajímavé kampaně a soutěže, které najdete na webových stránkách hankook-promotion.de.

„Nyní jsme se společností Hankook oslavili již 11 společných let. Prodloužení smlouvy je také poděkováním a potěšením pro naše fanoušky, díky kterým je BVB tím, kým je. Velmi si tohoto partnerství plného důvěry vážíme. Stejně jako my je Hankook ztělesněním sportovního ducha, spolehlivosti, emocí a úspěchu, proto se k nám tato značka skvěle hodí,“ říká Carsten Cramer, ředitel klubu BVB.

Přečtěte si také:   Test letních pneumatik v rozměru 245/45 R19 vyhrál Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 (2022)

„Naše dlouhodobé sponzorské partnerství s BVB významně přispělo k povědomí o naší značce a my se moc těšíme na to, až budeme moci v příštím roce oslovovat cílové skupiny v atraktivním prostředí spolu s klubem, který tak dobře souzní s klíčovými hodnotami naší značky – kterými je nadšení, emoce a vášeň pro špičkový výkon,“ říká Dietmar Olbrich, viceprezident pro marketing a prodej Hankook Reifen Deutschland. „Borussia Dortmund je a dále bude skvělým a srdcovým klubem se širokou základnou fanoušků. Zejména nás těší to, že my jako partner mistra můžeme nadále využívat zájmu klubu, který přitahuje takovou pozornost, což je ohromným přínosem pro značku Hankook, která je součástí tohoto emotivního a úspěšného týmu.“

Borussia Dortmund vždy patřil k nejoblíbenějším týmům německého profesionálního fotbalu a ve fotbalové studii TU Braunschweig z roku 2019 dokonce obsadil první cenu za sympatie a sílu značky. Díky mnoha získaným špičkovým titulům je BVB jedním z nejúspěšnějších evropských klubů a ve stálé tabulce Bundesligy se řadí na druhé místo.

Marketingová strategie Hankook se opírá o víceúrovňový koncept, který se skládá z místních, kontinentálních i celosvětových sponzorských závazků. Tímto způsobem lze optimálně integrovat individuální tržní podmínky a prostřednictvím specifického cílení lze podpořit loajalitu zákazníků a viditelnost značky. Kromě svého globálního zapojení u Real Madrid C.F. je Hankook již od roku 2012 aktivním sponzorem evropské fotbalové ligy UEFA Europa League. Na místní úrovni spolu s Borussií Dortmund sponzoruje AS Monaco.

* Nielsen Sports Football Monitor 2019