Nordschleife

Nürburgring prohlubuje spolupráci s Goodyearem jako svým „oficiálním partnerem“

Německý Nürburgring si vybral společnost Goodyear za svého oficiálního partnera pro dodávky pneumatik. Dále se tak prohlubuje dlouhodobá spolupráce světového výrobce pneumatik a slavného německého závodního okruhu.

Rozšířená podpora značky Goodyear se nyní vztahuje na celý vozový park Nürburgringu, včetně Nürburgring Driving Academy, Ring°kartbahn a flotily terénních vozidel. Všechna firemní vozidla Nürburgringu budou vybavena pneumatikami z rozsáhlého portfolia letních a zimních pneumatik společnosti Goodyear. Současně Goodyear posílí svou přítomnost na jedné z nejznámějších a nejnáročnějších závodních tratí na světě.

Goodyear získal nově status „oficiálního partnera pro pneumatiky“ Nürburgringu a smí využívat logo Nürburgring Partner při komunikaci značky. „Goodyear je ukázkovým příkladem funkčního partnerství. Právě v této době je obzvláště důležité, aby se na sebe mohli oba partneři spolehnout. Jsme proto velmi rádi, že náš oficiální partner v oblasti pneumatik ještě dále posiluje své angažmá,“ řekl Michael Dürbaum, vedoucí prodeje a rozvoje obchodu na Nürburgringu.

Přečtěte si také:   Nové Porsche 911 Dakar bude vyjíždět na pneumatikách Pirelli Scorpion All Terrain Plus

S DNA motoristického sportu

„Jsme velmi rádi, že můžeme dále zintenzivnit naši dlouhodobou úspěšnou spolupráci s Nürburgringem,“ uvedl dr. André Weisz, generální ředitel společnosti Goodyear v Německu. „Jsme přesvědčeni o tom, že díky statutu ‚oficiálního partnera pro pneumatiky‘ bude naše značka jakožto přední výrobce pneumatik, zejména v segmentu vysoce výkonných pneumatik UUHP, v Německu více vidět. Další zviditelnění značky Goodyear přímo na prestižním okruhu připomene také dlouhou historii značky v motoristickém sportu a její návrat k německým závodům.“

Goodyear měl s okruhem uzavřenu smlouvu o oficiálním partnerství více než deset let. Její současné rozšíření zahrnuje využití vizuální identity značky na okruhu a rebranding VIP salonku v cílové rovince. 

Rebranding je výrazem návratu značky Goodyear, která hned při svém loňském comebacku zaznamenala vítězství v seriálu závodů Nurburgring NLS Endurance Series, do německého a světového motoristického sportu. NLS se jede výhradně na slavné nürburgringské Nordschleife, 25 kilometrů dlouhém okruhu v pohoří Eifel, který je od závodu Grand Prix 1976, jenž vyhrál McLaren Jamese Hunta na pneumatikách Goodyear, považován za nevhodný pro závody Formule 1. Od té doby doznal věhlasně obtížný okruh řady zlepšení a využívá se jak pro mistrovství NLS, tak pro každoroční zastávku dalšího seriálu závodů pod záštitou značky Goodyear FIA Světového poháru cestovních vozů.

Přečtěte si také:   Yokohama dále dodává závodní pneumatiky pro SUPER FORMULI. U nové generace se zaměřuje na zvýšenou udržitelnost

Nordschleife používají výrobci automobilů a pneumatik k testování svých nejnovějších produktů při maximálním zatížení a také Goodyear má na okruhu vlastní vývojové centrum. Na obřím okruhu se 170 zatáčkami probíhaly i závěrečné zkoušky nejnovějších pneumatik Goodyear Eagle F1 SuperSport RS UUHP, které jsou homologovány pro vozy typu Porsche 911 GT2 RS a GT3 RS.