V segmentu SUV je značka Volkswagen velice silná, ale prémiovým modelem stále zůstává Touareg. Vzhledem k tomu, že tento cenový segment má rád velikost, i nový Touareg je širší a delší než jeho předchůdce. To je samozřejmě poznat také v zavazadlovém prostoru, který nyní při složených zadních sedadlech dosahuje objemu 1800 litrů. Jediná věc, u které Volkswagen ubral, je hmotnost, která byla mezigeneračně snížena o téměř 106 kg.
Hodnotný interiér
Touareg je skutečné luxusní Volkswagen. To je zřejmé hned od první chvíle, kdy se do něj usadíte. Atmosféru dotváří použité dřevěné prvky v kombinaci s chromovými a hliníkovými detaily. S výjimkou osvědčených ovládacích prvků hlasitosti zmizela ostatní „tlačítka“ z palubní desky, a vytvořila tak prostor pro nový informační systém „Innovision Cockpit“.
Pod kapotou
Základním modelem je turbodiesel V6 s výkonem 286 koní s pohonem všech kol a osmistupňovou automatickou převodovkou. K dispozici je také třílitrový diesel s výkonem 230 koní a naftový osmiválec s objemem čtyř litrů a výkonem 421 koní. Kromě nich je k dispozici také třílitrový benzinový motor s výkonem 340 koní a vzhledem k tomu, že Volkswagen myslí na životní prostředí, mohou si zákazníci zvolit i plug-in hybrid o výkonu 367 koní.
Jen jeden může držet krok
Volkswagen Touareg slibuje sílu a výkon. To vyžaduje odpovídající masivní kolo. AEZ Strike v rozměru 9×20 je perfektní volbou. Je totiž vhodné pro vysoké zatížení, což z něj dělá ideálního partnera pro těžké SUV. Deset dvojitých úzkých paprsků, které jsou vytaženy až k okraji ráfku, vytváří nepřehlédnutelný design. Jedinečný třívrstvý lak SR3 pak zajišťuje, že kolo bude stylovým společníkem vozu po mnoho let.