
Strategie Perfect fit opět přináší společnosti Pirelli potvrzení oblíbeného dodavatele pneumatik těm světově nejprestižnějším výrobcům automobilů, jejichž vozidla vyžadují specificky přizpůsobené pneumatiky splňující konkrétní technické požadavky daného modelu. Vystavovaná vozidla na 88. ročníku Ženevského autosalonu tento fakt jednoznačně podporují, celých 60 % vystavovaných vozů z kategorie prestižních je vybaveno pneumatikami Pirelli. V kategorii prémiových vozidel zaujímá Pirelli také významné postavení, každé čtvrté auto z této kategorie je obuto pneumatikami Pirelli.
Takovýto výsledek ovšem není žádným překvapením, jelikož celkový počet homologací Pirelli pro všechna vozidla nyní převyšuje hodnotu 2700. Pirelli je vedoucím dodavatelem takových značek jako je Aston Martin, Bentley, Ferrari a Porsche. V roli exkluzivního dodavatele pak působí pro automobilky Maserati, Lamborghini, McLaren a Pagani, které využívají pneumatiky Pirelli se specifickým značením a charakteristikami. Podíváme-li se na prémiové výrobce automobilů, jako Alfa Romeo, Audi, BMW, Mercedes, Jaguar či Land Rover, je evidentní, že i zde panuje pokročilá spolupráce.
[ngg_images source=“galleries“ container_ids=“23″ display_type=“photocrati-nextgen_basic_thumbnails“ override_thumbnail_settings=“1″ thumbnail_width=“120″ thumbnail_height=“80″ thumbnail_crop=“1″ images_per_page=“0″ number_of_columns=“5″ ajax_pagination=“1″ show_all_in_lightbox=“0″ use_imagebrowser_effect=“0″ show_slideshow_link=“0″ slideshow_link_text=“[Ukázat prezentaci]“ order_by=“sortorder“ order_direction=“ASC“ returns=“included“ maximum_entity_count=“500″]