Pneumatiky Nákladní pneumatiky

Continental CompactMaster EM je nová pneumatika pro nakladače a manipulátory

Continental_CompactMaster-EM_application_small

Continental uvedl na trh pneumatiku CompactMaster EM – novou pneumatiku pro teleskopické manipulátory a kompaktní nakladače. Tomáš Jurtík, Key Account manažer zodpovědný za prodej zemědělských pneumatik v Čechách a na Slovensku, řekl: „Pneumatika CompactMaster EM je speciálně navržena tak, aby pomáhala řidičům zvládat náročné a drsné podmínky. Pneumatika je vybavena novou technologií – speciální běhounovou vrstvou v ramenní oblasti, tzv. želvím štítem (technologie Turtle shield) a ocelovým nárazníkem z točitých lan. Masivní dezén a flexibilnější konstrukce nárazníku z ocelového kordu pomáhá předcházet průrazům, poškozením dezénu a zároveň nabízí větší stabilitu stroje“.

Technologie Želvího štítu (Turtle Shield) a točitých lan (Twisted Steel), které zabraňují průpichu a maximalizují robustnost

Teleskopické nakladače a manipulátory často provádějí zatáčky na místě na tvrdém povrchu, což zvyšuje boční tlak na pneumatiku. „Nová konstrukce z točitého ocelového kordu zajišťuje vysokou tuhost plášte v bočním směru a spolu se zesílenou ramenní oblastí chrání pneumatiku před typickým poškozením jako jsou řezy či průpichy způsobené cizím předmětem“, řekl Tomáš Jurtík.

Přečtěte si také:   Bridgestone zavádí do nové produktové řady pneumatik Ecopia pro dálkovou dopravu technologie ENLITEN, které vozovým parkům zvýší hospodárnost a sníží provozní náklady

“Běhoun obsahuje větší množství materiálu s industriálně strukturovaným dezénem, který nabídne delší životnost a snadnější průjezdy zatáček nebo jistější manipulaci na místě. CompactMaster EM byl navržen naším výzkumným a vývojovým týmem přičemž výroba probíhá v našem nejmodernějším výrobním závodě v portugalském Lousadu,“ dodává Jurtík.

CompactMaster EM: dezén vhodný pro zemědělství i stavebnictví

Pneumatika CompactMaster EM je ideální pro vozidla, která pracují na zpevněných plochách, asfaltu, písku a štěrku, ať už v zemědělství nebo ve stavebnictví. Nový dezén byl navržen tak, aby odolal bočním silám při zatáčení a byl odolnější vůči průrazu od cizích předmětů. Je také schopen pracovat při rychlostech až do 50 kilometrů za hodinu. „Schopnost cestovat vyšší rychlostí nabízí potenciál ušetřit drahocenný pracovní čas“ – dodává Tomáš Jurtík.