
Výrobce pneumatik Hankook a Technodome, jeho nejmodernější centrum pro výzkum a vývoj, získal certifikát příkladné laboratoře v oblasti řízení bezpečnosti, který vydalo Ministerstvo vědy a informačních a komunikačních technologií (ICT) v Koreji. Je to poprvé, kdy tuto certifikaci získala společnost vyrábějící pneumatiky. Certifikace se uděluje pouze laboratořím, které úspěšně prošly odborným hodnocením předními odborníky v oboru. Cílem tohoto certifikačního programu je zlepšení řízení bezpečnosti vědeckých a technologických laboratoří ve výzkumných ústavech a identifikovat a propagovat standardní model řízení bezpečnosti laboratoří.
Společnost Hankook se do certifikačního programu přihlásila v dubnu letošního roku se svou laboratoří Flat-trac CT+ a laboratoří pro chemické analýzy, které sídlí v centru Technodome. Odborníci hodnotili různé oblasti včetně bezpečnostních systémů a souvisejících činností, jakož i povědomí pověřených bezpečnostních pracovníků o těchto otázkách. Výsledkem je příkladné hodnocení obou těchto laboratoří v oblasti řízení bezpečnosti.
„Certifikace od Ministerstva vědy a ICT znamená, že jsou naše laboratoře plně vybaveny standardním modelem pro vynikající řízení bezpečnosti,“ řekl Bonhee Ku, senior viceprezident a technologický ředitel společnosti Hankook Tire. „Protože bezpečnost našich zákazníků a zaměstnanců je vždy naší nejvyšší prioritou, budeme i nadále vyvíjet veškeré úsilí, abychom zajistili provoz a certifikaci našich zařízení v souladu s nejvyššími bezpečnostními standardy.“
Hankook Technodome, který byl navržen společností Foster & Partner a otevřen v roce 2016, je ekologicky šetrným a technicky vyspělým výzkumným a vývojovým centrem s nejmodernější infrastrukturou. Komplex se rozkládá na ploše 96 328 metrů čtverečních a na sedmi podlažích. Sousední budovy poskytují zaměstnancům pohodlné ubytování v blízkosti pracoviště.
Společnost Hankook Tire se snaží přinášet technologickou dokonalost a kvalitu produktů neustálými inovacemi ve výzkumu a vývoji. Hankook Technodome, jakožto základní globální centrum skupiny tomuto inovačnímu procesu významně přispívá. Výrobce pneumatik dále rozšířil své strategické partnerství s globálními prémiovými značkami automobilů a v současné době dodává pneumatiky jako originální výbavu u zhruba 320 modelů 46 výrobcům automobilů, včetně všech německých prémiových výrobců – což je dalším důkazem technologického vůdcovství a hodnoty značky.