Hankook - Model Solution

Dceřiná společnost Hankook Model Solution představí na veletrhu Consumer Electronic Show 2021 své high-tech produkty

Model Solution, dceřiná společnost Hankook na prototypy a výrobní řešení Hankook bude na letošním veletrhu spotřební elektroniky CES (Consumer Electronics Show) prezentovat své odborné znalosti v oblasti designu a technologií. Hitem prezentace společnosti budou sluchátka AR HMD s rozšířenou realitou a také prémiová high-tech elektrická koloběžka. Model Solution také představí svou nedávno otevřenou laboratoř CMF věnovanou výzkumu a kategorizaci současných designových trendů.

Neu-Isenburg, Německo, 11. ledna 2021 – Model Solution, dceřiná společnost výrobce prémiových pneumatik Hankook, která je též prvotřídním poskytovatelem prototypů a výroby, bude mít svou premiéru na největší světové výstavě spotřební elektroniky CES 2021, která se bude konat online 11. – 14. ledna. Model Solution (https://www.model-solution.com/en/solutions/cmfdesign) poprvé představí své nové produkty vybavené rozšířenou realitou (Augmented Reality – AR), klíčovou technologií čtvrté průmyslové revoluce. Zlatým hřebem bude prototyp sluchátek s rozšířenou realitou (AR HMD), který je speciálně navržen pro průmyslové použití. Sluchátka nazvaná ‘MS-AR20’ se zaměřují na své základní charakteristiky tak, aby zlepšila uživatelský zážitek a funkčnost.

Kromě těchto sluchátek s rozšířenou realitou představí Model Solution také svůj prvotřídní high-tech prototyp elektrokoloběžky, který bude na letošním veletrhu CES dalším hitem. Tato elektrická koloběžka, která také využívá technologii rozšířené reality, má 11 palců široké bezvzduchové pneumatiky, díky kterým koloběžka nejenže vypadá naprosto výjimečně, ale také podporuje bezpečnou jízdu. Díky systému rozpoznávání otisků prstů a integrované palubní kameře je tato koloběžka „nejchytřejším“ modelem svého druhu. Elektrická koloběžka se dodává v různých barvách a lze ji složit, když stojí.

Přečtěte si také:   Audi RS Q8 bude z výroby vyjíždět na pneumatikách Hankook

Kromě svých nových produktů Model Solution na veletrhu představí svou laboratoř CMF jako online platformu. Laboratoř CMF, která slouží jako prostor pro trendy průmyslového designu a je inspirací pro vývoj produktů, byla otevřena v únoru 2020 a věnuje se výzkumu a kategorizaci tří klíčových designových prvků – „barva“, „materiál“ a „povrch“ (zkratka CMF z angl. „colour“, „material“ a „finish“). Laboratoř CMF spolupracuje s britským designovým studiem ‘Chris Lefteri Design’, které v roce 2019 s Model Solution podepsalo memorandum o porozumění. To má za cíl poskytování poradenských služeb týkajících se nejnovějších megatrendů v oblasti průmyslového designu. Během letošního veletrhu CES se návštěvníci budou moci seznámit s nejnovějšími trendy, poznatky a aplikacemi, včetně náladových panelů o aktuálních trendech a nejnovějších funkcích v oblasti designu.

„Model Solution je předním představitelem technologických inovací založených na našich schopnostech v oblasti designu a konstrukce, který ovlivňuje podnikání těch nejlepších společností ve své třídě po celém světě,“ říká Byungil Woo, CEO společnosti Model Solution. „Jsme rádi, že se můžeme poprvé zúčastnit takového veletrhu jako je CES a předvést na prvním zcela digitálním CES 2021 naše špičkové produkty. Doufáme, že přispějeme k pokroku budoucích technologií.“

Přečtěte si také:   Český závod Nexen Tire začal dodávat pneumatiky do prvovýroby na modely Hyundai

CES je největší akcí v oblasti technologií a spotřební elektroniky – a je určitě zkušební půdou průlomových technologií a globálních inovátorů. V roce 2021 bude tato událost poprvé v historii digitální a pomocí internetu tak propojí vystavovatele, zákazníky, přední experty a média z celého světa.

Společnost Model Solution je poskytovatelem komplexních služeb v oblasti designu, prototypů, soustružnických nástrojů, lisování vstřikováním a smluvní výroby již od roku 1993. Hankook ji zakoupil v roce 2018. Od té doby společnost Model Solution posílila konkurenceschopnost výrobce pneumatik jako inovativní společnosti a upevnila růstovou strategii skupiny.